4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
شخصی
یک روزی تو کافی شاپ...

توﮐﺎﻓﯽ ﺷــﺎﭖ ﻧﺸﺴـﺘﻪ ﺑـﻮﺩﻡ ﯾﻪ پسرهﮔـﻔﺖ بـبخشــیدخانوم ﺷﻤﺎ ﺗﻨـﻬﺎﯾـﯿﺪ ؟!
یـه پوزخند زدم و بـا یـه صـدای خسـته گـُفتـم :ﺧـــﯿﻠﯽ ﻭﻗـﺘﻪ …
ﮔــﻔﺖ ﭘـﺲ ﻣـﻦ ﺍﯾـﻦ ﺻﻨـﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﺑــﺒﺮﻡ ﺍﻭﻧــﻮﺭ ﺻـﻨﺪﻟﯽ ﮐـﻢ ﺩﺍﺭﯾـﻢ :

بزنمش عایاااااااااااا؟؟؟؟؟



ادامه مطلب

نظرات شما عزیزان:

ریکی جون
ساعت23:12---25 بهمن 1393
به بزرگواری خودتون چسومیدا
اخه یه دو سه صفرو گشتیدم فقط عاطی بود!!
دیه مجبورشودم ولی خو بیشتردقت مکنم!! راسی تو وبم ج دادم ایجاهم میگم ما دوتامونم ینی ریووک و ریکی جون 15 سالمونه!
پاسخ: گلم اگه توجه بیشتر میکردی میدیدی که اخرین پست که قسمت اول داستان Hot love هستش رو من گذاشتم..حالا عیب نداره این یه بارو...اخی پس فقط یه سال از من کوچیک تری..دونسنگ های من گوگولیا..خب جالب اینه که بدونی ما هم هر 4 تامون 16 سالمونه..ولی خب از نظر ماه تولد عاطی از همه بزرگتره و بهار هم کوچولومونه..مکنه هستش بهار خانوم..ولی خب لیدر گروه و مدیر وبم هست اخه هر چی کار کامپیوتری داریم بیشتر این خانم مخ کامپیوتر انجام میده..


ریکی جون
ساعت21:16---25 بهمن 1393
به نکته خیلی خوبی اشاره کردی چشم از ای به بد حواسم جمه جمه خیالت تخت! واااااااااای عزیییییییییییییییزم ممنون که اینو میگی منم همیطور! و بازم چسومیدا که نالاحتت کردم عجییییییجم
من خطاب به نازی جوووووووووون
درواق من عاشق همتون هسمااااا از همتونم بسی کامسامنیدا چینگوهااااا
فایتینگ
پاسخ: نه گلم چرا ناراحت بشم فقط گفتم که از این به بعد بدونی....مرسی گلم ما هم عاشق هر جفتتونیم ...و نکته دیگه اینکه اگه این نظرو واسه من دادی باید بگم که بازم تو پست عاطی گذاشتی...خخخخ از دست تو. .بازم اشتباه کردی


ریکی جون
ساعت0:13---24 بهمن 1393
وااااااااای عزیزم از تمام نظراتت کام سام نیدا خیلی خوشالم کردی!
بووووووووووووووس :
D
پاسخ: خواهش گلم قابلی نداشت..ریکی جون عزیزم فقط دقت کن به پستای کی نظر میدی..ببین مثلا الان همینو به پست عاطفه دادی..وقتی به پست دوستام نظر میدی من نمیتونم بفهمم واسه کی نوشتی..البت اگه واسه من نباشه..اونجوری نمیدونیم دقیقا واسه کیه پس نمیتونیمم تاییدشون کنیم..عزیزم لطفا بیشتر دقت کن باشه بازم سوری اگه ناراحت شدی ولی خب لازم بود که بگم..اخه بقیه هم همین اشتباهو میکنن...لااقل بنویس اسمامونو تو نظرت باشه..ولی خب حتما به پستای خود شخص نظر بزار گلم...خوشحالم که شاد شدی عزیزم..من عاشق وبتونم..من هزارتا بوستتتتتتتتتتت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. . چهار شنبه 22 بهمن 1393 . 17:55
ABOUT

قدم رنجه فرمودید که اومدید وب ما :) این وب یه جور یادگاری دوستانه است و با عشق دوستانه درست شده .. چند وقته مشغله هامون زیاد شده دیر به دیر اپ می کنیم وبمون رو. ولی خب امیدوارم بازدید بیشتر شه یا حداقل همین روال بازدید رو داشته باشیم و کمتر نشه منتظر نظر ها خوشملتون هستیم . تبادل لینک هم می کنیم ^ـــــــ^ کپی هم می کنید بدون ذکر منبع حداقل یه نظر بذارید. و در اخر امیدوارم لحظات خوشی رو در وب ما سپری کنید با تشکر فراوان: (بهار.نازنین.عاطفه.پرنیا) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وقتی تنها میشوی بدان خدا همه را بیرون کرده تا با تو تنها باشد...
OTHER

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 69723
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 320
تعداد آنلاین : 1



















کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد ِافکت تصاویر